Vision Healthcare er et raskt voksende europeisk selskap. Vår digitale plattform er bygget for å skape vellykket merkevarebygging direkte til forbruker. Vi tilbyr innovative helserelaterte produkter og løsninger, og i Norden har vi kjente merkevarer som kosttilskuddene Collagen Plus og Lectinect Mage i vårt sortiment.
Er du god på Google Ads? Er du interessert i å finne den optimale kampanjestrategien og utføre den i praksis? Ønsker du å bidra med ideer og innsikt? Er du i tillegg analytisk og har god kommersiell forståelse? I så fall vil vi gjerne høre fra deg!
I denne stillingen vil du ha en sentral rolle for Performance Marketing i Vision Healthcare Nordic. Du vil få en viktig rolle i det nordiske ecommerce-teamet, som i dag består av fem andre erfarne og kloke hoder. Du vil i tillegg jobbe tett med andre performance-spesialister over hele Europa. Vi søker deg som har erfaring med betalt søk, leadsgenerering og digitale kampanjer, samt kunnskap og forståelse om optimalisering og A/B-testing av annonser. Hos oss vil du få tid til å dykke dypt i Google Ads, slik at vi sammen kan sørge for videre vekst i Vision Healthcare Nordic.
Arbeidssted: Vi ser for oss at vår nye kollega har arbeidsplass på vårt hovedkontor på Lysaker, men kan også være åpen arbeidsplass på kontoret vårt i Bergen eller Karlstad dersom det er ønskelig. Vi kan tilby fleksibilitet og hjemmekontor ved behov.
Arbeidsoppgaver:
- Sentral rolle for Performance Marketing i Vision Healthcare Nordic
- Totalansvar for Google Ads-kontoene til selskapet
- Utvikle, gjennomføre og optimalisere kampanjer i Google Ads og Microsoft Ads
- Annonsering på Youtube og annen programmatisk annonsering
- Kvalitetssikre og følge opp kampanjene for best mulig ROAS/CPO, samt vekst i andre nøkkel KPI’er
- Eksperimentere og gjøre A/B-tester for å øke lønnsomhet
- Opprettholde «best practice» i Google Ads, og holde deg oppdatert på nye funksjoner
- Noe arbeid med nettsider for å optimalisere innhold til betalte søkekampanjer
Hva ser vi etter?
- Høyere utdanning og relevant arbeidserfaring
- 2+ års erfaring som PPC-spesialist, fortrinnsvis innenfor ecommerce/netthandel
- Nøyaktig og selvgående
- Du er kreativ, punktlig og trygg
- Erfaring med «feed management»-verktøy. Konkret erfaring med Channable er et pluss
- Du kommuniserer muntlig og skriftlig på engelsk og norsk
- Du kan kommunisere på andre nordiske språk
- Erfaring fra helsekost og kosttilskudd er et stort pluss
- Gode kommunikasjonsevner på norsk eller svensk, både muntlig og skriftlig
Hva vi tilbyr tilbake:
- Åpent og tverrfaglig arbeidsmiljø der ideer er mer enn velkomne
- Gode pensjonsordninger og konkurransedyktige lønnsbetingelser
- Moderne lokaler sentralt på Lysaker, kort vei til kollektivt og parkeringsmuligheter
- Vi kan tilby fleksibilitet og hjemmekontor ved behov
- Vi stiller naturligvis med utstyret du trenger for å gjøre jobben din
- Mulighet til å være med på en spennende reise i et internasjonalt selskap med store vekstambisjoner
Slik søker du:
Vision Healthcare har bedt Mediekollega bistå i rekrutteringen av deres nye Performance Specialist, og vi ber derfor om at du sender din søknad til Mediekollega. Eventuelle spørsmål knyttet til stillingen og rekrutteringsprosessen rettes til Marianne i Mediekollega, e-post: marianne@mediekollega.no.
Aktuelle kandidater blir kalt inn til intervju fortløpende. Om dette høres ut som noe for deg, så ønsker vi veldig gjerne å høre fra deg allerede i dag. Hos oss kan du enkelt søke via vårt rekrutteringssystem, og da kan du være sikker på at dine personopplysninger blir behandlet konfidensielt. Du søker ved å klikke «Søk på stillingen» i denne stillingsannonsen. Vi ber om at du legger ved CV og en kortfattet søknad.
Vi ser frem til å høre fra deg!