Nicoline Larsen fikk fast jobb som digital markedsfører hos Coop etter et engasjement gjennom Medievikar. Nå jobber hun med lojalitetsprogrammet til Coop, med partnere som YX, Ving og Storebrand.

Nicoline Larsen fikk fast jobb som digital markedsfører hos Coop etter et engasjement gjennom Medievikar. Nå jobber hun med lojalitetsprogrammet til Coop, med partnere som YX, Ving og Storebrand.
Dag Erik Kongslie begynte i et vikariat som kommunikasjonsrådgiver i Compass Group Norge AS etter å ha søkt på stillingen gjennom Medievikar.
I Medievikar er vi eksperter på rekruttering og bemanning til stillinger innen markedsføring og kommunikasjon. Vi leser med andre ord en stor mengde søknader fra kandidater innen disse områdene hver uke. Vi ser mange gode søknader og CV-er, men allikevel er det ett enkelt triks som de fleste markedsførere ikke benytter seg av når de søker jobb – og det er kanskje det beste trikset av dem alle.
Har du lurt på hva du selv kan gjøre for å bli headhuntet til en stilling i kommunikasjonsbransjen? I dette intervjuet med KOM24 gir daglig leder i Medievikar, Marianne Thorvik, sine beste tips.
Marianne Emilsen hadde jobbet med CRM i mange år, da hun kjente at det hun egentlig hadde lyst til, var å jobbe mindre med systemer og data, og mer med kommunikasjon og innholdsproduksjon. Hun kaller det et «mini-karriereskifte».
I januar lyste vi ut to nye stillinger i Medievikar, og vi er kjempeglade for å kunne fortelle at én av to nyansatte allerede på plass hos oss.
Medievikar har vært på jakt etter en ny rekrutterer, og har sikret seg et scoop med nyansettelsen av Millie Kverneland.