I Medievikar finner vi flinke fagfolk og spesialister til stillinger innen media, kommunikasjon og reklame. Dette kan typisk være stillinger innen grafisk design, webutvikling, UX/UI, prosjektledelse, innholdsproduksjon og markedsføring. Hos oss finner du både vikariater og faste stillinger.
Vi søker innholdsmarkedsførere – åpen søknad
For oppdrag hos våre kunder i Osloområdet ser vi nå etter flere innholdsmarkedsførere. Vet du hvordan man lager godt innhold som engasjerer og tiltrekker seg de rette personene, oppfordrer vi deg til å sende oss en åpen søknad!
Vi tror at en dyktig innholdsmarkedsfører kan ha mange ulike kvalifikasjoner og egenskaper. Dersom du svarer på punktene under i en åpen søknad til oss, har vi et godt grunnlag for å vurdere kompetansen din opp mot våre kunders behov. En god match mellom deg som kandidat og en bedrifts behov er avgjørende for at du skal kunne lykkes med jobben du skal utføre. Ofte ser vi at et vikariat på sikt kan bety fast ansettelse for den rette personen.
Hvilken erfaring har du?
Vi ønsker å få best mulig oversikt over kompetansen din. Vi er spesielt interessert i hvilken praktisk erfaring du har med produksjon av innhold og markedsføring i ulike kanaler. Fortell litt om hvor du har jobbet, hvilke prosjekter du har jobbet med og hvilke oppgaver du har hatt i de ulike prosjektene. I tillegg er vi interessert i hvilken utdannelse du har. Relevant utdannelse er ønskelig, men erfaring kan kompensere for dette. Husk å legge ved CV til søknaden din. Legg også ved arbeidsprøver om du har det.
Hvilke systemer og programmer kan du?
Som innholdsmarkedsfører vil du antakelig jobbe med mange ulike systemer for analyse, annonsering, publisering i sosiale medier, CRM og webpublisering. Kanskje vil du også jobbe med redigeringsprogrammer for foto og video. Fortell oss derfor hvilke systemer du behersker og hvilket nivå du ligger på i de ulike systemene.
Hvilke personlige egenskaper har du?
I søknaden bør du skrive litt om hvilke personlige egenskaper du har som gjør deg til en god kollega og en dyktig innholdsmarkedsfører. Kom gjerne med konkrete eksempler som viser hvordan du omsetter disse egenskapene i praksis. Våre oppdragsgivere innen innholdsmarkedsføring ser gjerne etter kandidater som er selvgående, kreative, initiativrike og som har god gjennomføringsevne.
Har du noen personlige interesser?
Det vil alltid være en fordel om du har kjennskap til eller interesse for det feltet du skal jobbe med. Så dersom du har noen sterke, personlige interesser er det fint å nevne dette i søknaden din. Enten det er teknologi, sport, helse, interiør, politikk, mat, cosplay eller brettspill, ta det med! Kanskje en av våre kunder trenger en innholdsmarkedsfører med innsikt i akkurat ditt interesseområde!
Når kan du starte i ny jobb?
Vi trenger å vite hvor raskt du eventuelt kan tre inn i en ny jobb. Har du oppsigelsestid eller er du tilgjengelig for rask oppstart? Dersom du har oppsigelsestid vil vi gjerne vite lengden på denne og om du eventuelt kan gå tidligere dersom det skulle bli aktuelt.